Omiljena animirana TV serija?
|
|
|
post # 16 | 2013-09-18 , 9:09 PM
|
Na prvom mjestu Dragon Ball Z japanski dub Na drugom mjestu: One piece Na Trecem Mjestu: Naruto Shippuden Na cetvrtom: Shingeki no Kyojin (Attack on titan)
Dragon ball na prvom jer sam ga i prvog gledao, on je uveo revoluciju u Anime/Manga prodoru na Zapad One piece se penje prema prvom mjestu, kao dijete davnih godina sam ga gledao njemacku verziju, pa prestali prekazivati pa sam tako i odustao. Neki dan sam opet poceo da gledam i vjerovali ili ne presao sam 200 epizoda u 1 sedmici. I mnogo mnogo mi se svidio. Naruto mi bio prvi do prije nekoliko mjeseci, ali mi je izgubio onaj feeling sve mi je dosadniji. Shingeki no Kyojin na 4 mjestu, nedavno sam ga poceo pratiti i prica mi se svidja.
Inace sam pregledao sav dragon ball i dragon ball Z, Naruto sam odgledao svaku epizodu dosad ali trenutno najvise pratim Naruto Mangu jer mi je zanimljivija. Sto se One pieca tice moram sad cekati na tu dozu od jedne epizode sedmicno :(, mangu sam pokusao ovih dana citati ali mi je pre detaljna i nemogu da upratim sve, i daleko mi je ljepsi Anime od mange.
|
|
| |
|
post # 17 | 2013-09-18 , 11:58 PM
|
OMILJENA MI JE - 1> "STAR WARS:The Clone Wars" /koja se nalazi na ovom "VN" sajtu No.1 FOREVER ... !!!/ ONDA SLEDI br. 2> "STARSHIP TROOPERS" /serija koja ce nadam se uskoro da bude ubacena ..... / I OBAVEZNO br. 3> "THE SIMPSONS" /njih mogu uvek da gledam ... / Naravno ima njih jos , ali ovo su 3 na brzinu - POZDRAV
Poruku je menjao/la zajackod - Sreda, 2013-09-18, 11:59 PM
|
|
| |
|
post # 18 | 2013-09-19 , 0:55 AM
|
1) Fullmetal Alchemist: Brotherhood 2) Berserk 3) Hunter x Hunter 4) Death Note 5) Fate/Stay Zero
Mada je tesko izdvojiti najbolje sad da se zamislim opet bi nasao neke koje su mi na jednakom nivou ko ove mozda i bolje al aj ovo su moje 9-ke i 10-ke da tako kazem
|
|
| |
|
post # 19 | 2013-12-29 , 5:46 AM
|
1. Shingeki no kyojin 2. FMA B 3. D. Gray-man 4. Devil May Cry 5. Soul Eater
ovo su mi baš omiljeni:)
Jedi šta god želiš i ako ti neko pokuša prigovoriti zbog tvoje težine, pojedi i njega.
|
|
| |
|
|
post # 21 | 2014-08-03 , 3:44 PM
|
1.Death Note 2.Steins Gate 3.Bleach 4.Shingeki no Kyojin 5.Fairy Tail/2014 5Akame Ga Kill (još uvek izlazi ali preve 4 epizode su bili super)
RedOne
|
|
| |
|
post # 22 | 2014-08-07 , 2:47 PM
|
znate li mozda gde mogu da nadjem sve epizode GRANZORTA
|
|
| |
|
|
|
post # 25 | 2014-09-14 , 2:51 AM
|
Najbolji je Family Guy a dobri su i The Simpsons, American Dad, The Cleveland Show, South Park, Brickleberry, Ugly Americans, The Grim Adventures Of Billy & Mandy, a što se tiče Animea ionako je zvanično najbolji Ghost In The Shell a volim i legendarni prvi Gundam iz 1979-te, tu je Robotech/Macross, Saint Seiya mi je jači od Dragonballa i Naruta zajedno a od relativno novijih Hellsing je dobar i naravno Fullmetal Alchemist za kojeg se nadam da će da se nastavi 2015-te.
ZP
|
|
| |
154 poruka na forumu
| |
3
| |
34
|
|
post # 26 | 2014-11-24 , 4:08 PM
|
Naruto i jos neki ali nemogu da se setim
|
|
| |
|
why so serious?
|
post # 28 | 2015-08-12 , 8:20 PM
|
.Death Note
|
|
| |
61 poruka na forumu
| |
78
| |
435
|
|
post # 29 | 2015-09-21 , 1:27 AM
|
Animirane serije:
1. The Boondocks 2. Family Guy 3. Batman: The Animated Series 4. Young Justice 5. Spawn 6. Archer 7. South Park 8. Futurama 9. Daria 10. Gravity Falls
Anime:
1. Fullmetal Alchemist Brotherhood 2. Monster 3. Hunter x Hunter (2011) 4. Death Note 5. Steins Gate 6. Berserk 7. Fate/Zero 8. Ping Pong the Animation 9. Ergo Proxy 10. Parasyte
Poruku je menjao/la cannabis - Ponedeljak, 2015-09-21, 1:31 AM
Never compromise. Not even in the face of Armageddon.
Every fairy tale needs a good old fashioned villain.
|
|
| |
|
post # 30 | 2015-09-21 , 4:42 AM
|
Ubedljivo prvo mesto Star wars: The clone wars
ali su mi dobri i simpsonovi, mogu uvek da ih gledam
Da li se racuna "Mikijeva radionica" koju sam kao klinac obozavao da gledam?
Od svega sto imam na sebi najvazniji je izraz na mom licu.
|
|
| |